Startsidan

Torktumlarludd

Hej vänner!

Nu har jag käkat frukost och dukat för lunch och slängt i en tvättmaskin. Nu ska här dammsugas och duschas och strykas. Och så ska jag tvärkika så att allt till lunchen finns. Eftersom jag bara hade två trosor som var ljusa så tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga med sängkläderna. Jag hoppas jag kan komma på hur torktumlaren fungerar för anars vet jag inte vad jag ska sova i inatt. Mamman sa i och för sig en gång att jag bara skulle säga till om jag behövde nya sängkläder fast hon är inte hemma idag. Lillpojken kanske vet.

Nu behöver ni inte tro att jag är tappad bakom en vagn för det är jag inte. Alltså, för att jag inte vet hur en torktumlare fungerar. Men vi har faktiskt ingen hemma för vi tänker på miljön. Dessutom kan det inte vara så svårt. Det är bara att välja mellan A, B, C, D och så vidare. Tyvärr hittar jag ingen beskrivning vad programmen innehåller. Men ja, det löser sig. Jag har förresten pillat bort dammet i filtret idag för första gången i mitt liv. Jag har hört att det ska vara roligt men det var det inte.


Kommentarer
Av: Carro

Hehe jag har då aldrig hört att det ska vara roligt att pilla bort luddet. Snarare rätt äckligt. Men det är bra att ta bort det, för ännu äckligare är ju att ta bort någon annans! (Dvs om man bor i lgh med gemensam tvättstuga). Ryys.

Av: CAMILLA

En liten blogg fråga :D



Vad tycker du om Rihannas stil? bättre nu eller förut?

2009-02-06 @ 14:52:47
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback