Startsidan

Stjärna, matvrak och vykort

Idag ringde pappan till fotbollstränaren för hon ville det så hon kunde förklara allt om lördag för en som fattar. Då sa hon tydligen att de var imponerade och att jag måste ha spelat i värsta bra laget i Sverige. Om ett lag som kom sist med 0 poäng i division 5 räknas så har jag ju det. Jag tyckte i alla fall att det var pinsamt för nu förväntar sig familjen stordåd på lördag.

Förra natten åt Felix upp en jättestor kaka. Det var inte så bra för den innehöll choklad. Han verkar dock ha överlevt för han nös lika mycket i dag som han brukar. Lillpojken bakade en ny kaka idag och för att vara på den säkra sidan skar jag den i bitar och hedde in den i kylen.

Idag var en spännande dag för jag fick ett vykort av morfar och Monica. Familjen tyckte det var intressant och ville att jag skulle läsa högt och översätta. Tack så mycket förresten! Det får mig att tänka på att jag kanske ska ta fingrarna ur arslet och skicka lite vykort jag också. Pappan gav mig en bra idé så jag ska spana lite.


Kommentarer
Av: bella

okej, själv älskar jag allt inom mode!

Varför stör du dig på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback