Startsidan

Badklänning

Igår när vi var och badade skulle jag gå och kissa och Julia skulle byta till bikinitrosor. När vi kom ut hade hon bikinin på sig och jag kläder. "Jaha, du är färdig" sa jag. "Tack" sa hon. Åh nej, vad har hon nu hört tänkte jag. Tänk om hon trodde att jag sa typ "gud vad snygg du är" eller så, det kan ju bli pinsamt. Om ni undrar hur jag hann tänka så mycket så var det för att hon såg en vän som hon var tvungen att hälsa på. Hur som helst så frågade jag vad jag hade sagt. "Att jag är fet" sa hon. Det var väl tur.

På tal om att vara fet så såg vi en kvinna som var riktigt fet. Det var dock inte det roliga utan det roliga var att hon hade en liten klänning som man knyter bak. Hon var dock för fet så man såg två decimeter av ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback