Startsidan

Då är fitta bättre

Godmorgon!

Nu är jag uppe och skuttar och tro det eller ej, men Eric också! Jag ska he på mig lite kläder och sen käka frukost. Det bästa med att bo mitt i staden är att det bara tar en minut att gå till centrum där jag ska möta min tyska vän. Det bötyder alltså att jag kan gå 28 minuter över. Om ni tror att jag är dålig på att räkna så har ni fel, jag vill bara inte komma sent. Jag hatar att komma sent.

Förresten så kom jag sent till träningen igår men det var inte mitt fel. Jag var färdigombytt och stod utanför och väntade. Jag trodde de andra var kvar i omklädningsrummet. Sen kom två tjejer i laget och jag gick med dem. Då såg jag att de andra i laget höll på att värma upp. Pinsamt.

Igår sa jag förresten arsle för att jag klantade mig. Det låter precis som tyskans "Arsch" som ju betyder arsle. Saken är bara den att en tjej som fick bollen när jag klantade mig trodde att jag sa till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback