Startsidan

Mitt mål, att bli brun

Hej vänner!

Jag och Eric har ju köpt tiokort till badet så vi måste gå dit alla dagar utom en. Vi ska ju till München en dag så då kan vi inte gå dit. Hoppas det inte regnar någon dag bara. Idag är det närmare 30 grader så idag ska vi då dit. Ikväll har jag min sista fotbollsträning också och det är ju sorgligt. Synd bara att jag är snorig och har slem i halsen. Jag känner mig jättetrött och vill helst bara ligga i sängen och äta choklad. Får väl se hur det blir med det.

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Stackars liten, är du fortfarande förkyld. Svininfluensan??

2009-07-22 @ 12:51:06
Av: lotta

ett tips... jag ser ut som jag varit två veckor på bahamas eller nåt, men jag har bara varit på apoteket. sparat både pengar och tid. aco - self tanning lotion. pure magic!



hälsa min lille eckepecke!

2009-07-22 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback