Startsidan

Slut på det roliga

Hej alla vänner!

Nu är jag i Sverige och det känns tråkigt. Det är skönt att inte behöva städa bort från bordet hela tiden men i övrigt känns det mest tomt. Vi åkte hemifrån halv sex imorse så vi är rätt trötta. Vi ska gå och köpa Ben & Jerry´s snart och sen gå ner till vattnet lite senare. De andra dagarna här i Stockholm har vi fullt upp så det gäller att passa på att slappa idag.

Igår fick jag förresten en present av tyska familjen, DERAS HAVREPRESSARE! Nu kan jag alltså göra min egna havregrynsgröt med sånna färska havregrejer. Sen fick jag lillpojkens Rubiks kub och Colin McRae Rally. Av lilltjejen fick jag Barnen i Bullerbyn. De är ju för söta!

När jag kom hit fick jag Leila Lindholms bok A Piece of Cake av Lotta! Den ville jag ju jättegärna ha så det var himla passande!



Kommentarer
Av: Claudia

Hej, har försökt mig på att blogga igen! Såklart ska vi hinna träffas lite innan ni försvinner iväg till umeå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback