Startsidan

Balkongaktivitet

Idag väckte pappan mig strax efter åtta för det skulle komma en gubbe och fixa balkongen. Jag käkade frukost och just när jag kom ner igen kom han. Nu har jag suttit här och väntat på att han skulle bli klar och för ett tag sedan såg jag hur han stod och tittade på ringklockan här utanför. Jag gick ut och frågade vad han höll på med och då sa han att han skulle berätta att han var färdig. Han hade skrikit inne i huset men ingen svarade så han trodde inte att någon var hemma.

Nu sitter jag och pratar med mamma, pappa, morfar och Monica och sen ska jag duscha. Jag tänkte sola lite på balkongen men det vet jag inte om jag hinner. Men ja, solen skiner och då är vi glada!

Kommentarer
Av: LuxuryPink

sv; hittade du bikinin sen? =)

Av: Gina

Jarå det gör man automatiskt (;

2009-07-01 @ 11:54:51
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Av: attis

Vinbär är så gott. Här verkar det bli massor. Du får komma och ta dej en näve när de mognat. Ha det gott

2009-07-01 @ 14:19:06
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback