Startsidan

Eric kommer!

Hej alla vänner!

Idag blev det bestämt att min älskade Eric ska komma hit en gång till! I juli blir det så det är bara en dryg månad kvar. Hurra hurra hurra! Jag ska kolla lite flygbiljetter nu, till mig också för det börjar ju bli dags att åka hem. Sorgligt men sant. Jag och Eric kommer åka hem tillsammans så då slipper jag åtminstone säga hej då till honom igen.

Jag har världens huvudvärk idag eftersom jag var så mycket i solen så när jag har kollat biljetter ska jag sova. Jag tänkte käka frukost med familjen imorgon också. Om ni undrar. Adjö!

Kommentarer
Av: eric

det kommer bli så kul :D

2009-06-02 @ 01:32:44
Av: stina

Anmälde honom igår.. Mår rätt kasst nu, så trött på mitt liv. kämpar för allt och alla men glömer bort mig själv.

Av: Carolin

Aaaww :)

2009-06-02 @ 12:03:48
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback