Startsidan

Italienskan drar vi i näsan

Goddagens!

Vem är björken? Hur som helst så är du antingen trög eller bara dum, jag vet inte riktigt. Jag äter i alla fall inte banan om du inte förstod det.

Idag jobbar föräldrarna men barnen är hemma. De har ju ett två veckor långt lov nu. Jag ska laga lite fiskpinnar till lunch hade jag tänk. Fast nu ska jag ta frukost och duscha och gå och handla. Sen kommer en städerska hit och städar toaletterna. Jag kanske ska säga till henne att mamman sa att hon skulle städa min toalett också, så slipper jag. Moahaha!

Kommentarer
Av: LuxuryPink

sv; nej ja menar inte att man ska vara så smal, not nice!!

allt bra annars?

Av: Terese

låter trevligt att sola, tyvärr är det ingen sol här :(

Hur gammal är du ?

2009-06-08 @ 11:15:54
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Av: björken

"Hur som helst så är du antingen trög eller bara dum"

a little bit of A, and a little bit of B.



Nej, men jag läste kanske in för mycket i just relationen kaka och banan. Istället för att extrapolera endast ogillandet av banan ur meningen.

2009-06-08 @ 11:59:14
Av: eric

bästa är ju ändå "fryser du är du fattig eller dum " :D haha puss

2009-06-08 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback