Startsidan

Klädesbekymmer

Hej alla vänner!

Idag har jag fotbollsmatch och nu järnspikar ska vi vinna! Om vi förlorar finns risken att vi åker ut och inte får spela några fler matcher. Jag vet inte exakt men det vore fruktansvärt tråkigt att inte spela mer. Vädret är dåligt så jag känner att jag kan vara på topp!

Ikväll ska jag ju följa med min tyska vän till något ställe. Jag vet inte vad det är för något men det lär jag väl märka. Jag ska i alla fall inte dricka alkohol för det kostar pengar och så mår man dåligt. Jag vet bara inte vad jag ska ha för kläder. Jag måste fråga henne hur man förväntas se ut. Fast klänning kan jag lix inte ha för jag har inga kvinnliga skor att ha till.

Kommentarer
Av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja ska sola oh kanske bada..sen tvätta..disco säger du. låter kul...vart då ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback