Startsidan

Shoppingdag

Goddagens!

Idag gick jag upp klockan nio och åt frukost med familjen. De har inte åkt än så de är lite sena. Jag har längtat tills idag jättelänge. Inte för att familjen ska åka utan för att H&M äntligen öppnar igen. Jag ska gå dit och se om de har fått in Fashion Against AIDS nu. Tyvärr såg jag att Cyndi Laupers linne var mörkgrått och inte svart, men skit samma. Sen ska jag gå till Media Markt och en skoaffär som ligger lite längre bort. Det blir en bra promenad i det härliga vädret.

Nu i veckan ska jag ha party varje dag eftersom familjen inte är hemma. Nej, det ska jag inte. Jag ska ligga och steka på balkongen och hoppas att inte storpojken kommer hem. Om jag ids kanske jag går till utomhusbadet och simmar lite. Det är ju himla bra träning. Jag har bestämt mig nu, i sommar ska jag vara smal och brun. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Av: stina

ok,, hela min hedar är fel ändå nu.. mitt ex är där o jag vill bara bort..

=(

Av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

Sv: Tack, första inlägget kommer upp senare idag.. ingen stor kategori men ack så bra tror jag!:)



Lycka till med ditt mål!

2009-06-02 @ 11:22:43
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback