Startsidan

Sommar! I P1, inte här

Godmorgon!

Nu är min mage kaotisk. Jag ska se om jag hittar laktosfri mjölk när jag går och handlar och se om det hjälper. Inte att hitta den alltså utan att dricka den. Äta en skål med mjölk och chocos och se om jag dör eller inte.

Sen kom jag på att Sommar i P1 har börjat.
Här är hemsidan där ni kan se vem som pratar för dagen och så kan man lyssna efteråt om man har missat. Senare idag ska jag lyssna på Ingvar Kamprad för det tror jag kan vara intressant. Fast just ja, han pratar ju skånska och då blir jag tokig.

Nu ser jag att det är uppehåll i regnandet så jag ska skynda mig iväg till affären. Adjö!

Kommentarer
Av: Jennie

Häftig blogg!

Av: Lilla mamma

Hoppas du lyssnat på Kamprad, det var intressant, t.o.m. Runa satt still o lyssnade. Tomas Ledin berättade hur man gör en låt och Finlands utrikesminister, Stubb eller nåt sånt heter han, att det är bra att kunna språk, rekommenderar att du lyssnar på dessa.

2009-06-26 @ 11:50:00
Av: / M;

Cool blogg (:



Har frågestund just nu, ställ en fråga så svarar jag på den! :)

/kram!

2009-06-26 @ 12:07:46
URL: http://mobina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback