Startsidan

Ute och cyklar

Idag fick jag veta spännande skvaller av min syster och det är ju kul. Tyvärr kan jag inte berätta. Visst hatar man folk som berättar saker de inte kan berätta. Det gör i alla fall jag.

Storpojken är så söt. Han är ju den enda som har genomskådat mig och inte låter mig prata engelska. Vi pratar alltså tyska med varandra. Idag gav han mig en lapp med telefonnummer ifall det skulle hända något med katten när han är borta. Då står det hans namn och flickvännens namn och sen "Home" innan hemnumret till flickvännen. Det var ju inte direkt avancerat.

Igår när jag gick till Media Markt och så så tänkte jag på hemvägen ta en genväg. Jag skulle från punkt 1 till punkt 2. Istället för att gå väg A som jag gick dit tog jag väg B.


Kommentarer
Av: petra

Sv; ja det är jättetråkigt :/ men jag hade de kläder jag tänkte ha iallafall, men jag klämde på mig leggings under :)

Av: Linnea

Gillar din header! Den är ovanlig och snygg! :)

2009-06-03 @ 20:03:21
URL: http://linneavestin.blogspot.com
Av: Lilla mamma

Anna har berättat hemlisen för mig, ändå så.

2009-06-03 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback