Startsidan

Dust it, troll it

Nu har vi tvättat igen och det är sista gången vi tar en morgontid. De är ju praktiska eftersom de alltid, nästan, är lediga men fy så trött jag är på morgonen.

Jag hedde i massa Dust it i håret igår för skojs skull och idag var mitt hår himla trollaktigt. Styvt och äckligt, nästan som tagel. Jag duschade men det känns fortfarande lite konstigt. När det har torkat ska jag borsta det och se om det blir bättre. I vanliga fall använder jag bara schampo och borstar det aldrig och ändå har jag ett glänsande och vackert hår. Jag kanske ska bli en sån schampomodell. Nej, det ska jag inte.

Nu ska jag äta lite lunch och sen dansa naken för Eric ska på jobbet. Jag kanske ska baka kakor när jag ändå är i farten. Den som lever får se.

Kommentarer
Av: Leia ♥

Jepp, bilar är bara en kostnad.

Av: Neha

Baka kakor låter inte helt fel=)

2009-11-11 @ 14:38:43
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback