Startsidan

Första natten

Halojsan!

Idag har vi hållit på och flyttat hela dagen nästan. Vi var och handlade massa som behövdes och det räknas ju som att flytta. Inatt ska vi i alla fall sova här för första gången och det blir ju spännande. Nyss när jag kom hit hade jag fel jacka, alltså inga nycklar, så jag trodde att jag skulle behöva köra hem och hämta den. Som tur var så hade jag den rätta jackan i skuffen.

Eric är och spelar curling med arbetskamraterna. Själv ska jag roa mig med att packa in mina kläder i garderoben. Jag förstår inte hur det ska rymmas utan att jag skjuter Erics kläder lite åt sidan. Sen har jag kommit på att vi kan ha vissa högar tillsammans, typ träningstshirtshirtar, mjukisbyxor och sånt. Man får ju inte vara dum.

Kommentarer
Av: Soof

Vart har du flyttat!? Du skriver hur mycket som helst om din jävla flytt förutom om vart!! Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback