Startsidan

Dagens görningar

Hej alla vänner!

Idag har jag gjort en lista på vad jag ska göra för att få det gjort. Jag tänkte börja med det tråkiga så jag bara har roliga saker kvar på slutet. Det kanske vore en bra idé att klä på mig först för att gå ut med Urax i morgonrock är ju inte det roligaste.

Om ni undrar varför jag är uppe så tidigt så kan jag berätta att det är för att jag åt frukost med Eric vid sju. För ett tag sen, ganska länge sen, for han och nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. Nej kanske inte. Hur som helst så har ni listan på vad jag ska göra här nere.

dammsuga
gå med urax
fika
lunch
fika
gå långt med urax
klä på mig
spela gitarr
tvätta
tömma diskmaskinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback