Startsidan

Fototips

Igår fick jag min reverseringsring. Det är en ring som man sätter mellan kameran och objektivet för att objektivet ska kunna sitta bak-och-fram. Det gör att man kan fota jättenära och med jättekort skärpedjup, det jag tycker är snyggast alltså. Någon dag när det inte regnar ska jag gå ut och fota lite blommor med den. Hur som helst. För att ni ska se hur nära man kan komma så har jag tagit två bilder. Den första bara med objektivet så nära som möjligt och den andra med reverseringsringen. En ring kostar ungefär 150 kronor till skillnad från ett makroobjektiv som kostar från 2000.



Kommentarer
Av: mikkaelo

Hejsan, just nu säljer jag bloggdesigner för 3 tior! Då ingår kodning, header och egen bloglovin knapp! :) Om du är intresserad är det bara att höra av sig :) Kramar Mikkaelo

Av: Anonym

??german please..??

2009-09-02 @ 16:39:39
Av: [lisa bjernhagen]

sv: okay, jadå visst :) skrev om det för någon vecka sen i ett inlägg.

2009-09-02 @ 17:57:48
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Av: lotta

jättebra tips!



kram lotta

2009-09-02 @ 19:29:54
Av: En modells liv

Hej! Din blogg är ju hur fin som helst. Intressant att läsa om! :) Skulle bli glad om vi kunde lägga till varandra på bloglovin, så kan vi ju besöka varandra oftare :)



Kram

2009-09-02 @ 19:53:41
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback