Startsidan

Gårdagens outfit

Igår var jag, Eric, mamma och pappa och åt på en restaurang som heter Göteborg. Bild på maten kommer sen när jag har fått den av mamma.

Idag ska vi ner på stan och träffa min kusin. Jag ska kika på lite spännande saker också för Eric är så smart! Jag vet inte om jag vill berätta än men kanske ikväll eller så. Det är ju inte säkert att jag köper idag ens. Men ja, vi får se. Ikväll kanske vi ska gå på bio.

Igår på restaurangen hade jag på mig det här!

Klänning H&M
Leggings Vero Moda
Skor Fashion Club
Armband Fashion Club


Kommentarer
Av: S

Haha ja, det är ju tur :)

Av: Johanna

Hej. Jag undrar om du vet var jag kan hitta märket Rut m.fl?? //Johanna

2009-09-20 @ 23:23:46
Av: The hills & The City

SV, hehe okej nej det e inte alla som ser på dom =)

Snygg outfit du hade här =)

2009-09-22 @ 13:08:49
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback