Startsidan

Idol på internet

Anna ska spela innebandymatch så jag och pappa ska fara och kolla. Tyvärr missar jag Idol så jag måste se det på internet ikväll istället. Men det gör kanske inte så mycket. Sen är det ju Superstars också men det ser jag alltid på internet så det blir ju inget konstigt. Om jag har riktigt tur ringer Eric alldeles snart och säger att han är färdig på skotergrejset, annars hinner han inte följa med på matchen. Inte för att det gör honom något men.

Jag tog på mig en tröja nu som jag inte har haft sen jag var i Tyskland. Det betyder att den blev tvättad där och luktar Tyskland. Då saknar jag det underbara landet. Jag undrar när jag ska ha råd att åka ner igen. Snart hoppas jag.

Kommentarer
Av: leeenni

komm zu uns

2009-09-22 @ 19:56:24
Av: Angelica - fyrbarnsmamman

haha, så de som kommer från stockholm sitter på stolar och plockar potatisen ^^



Ja fast det är ju synd om alla kaninbebisarna eftersom alla dog.

Av: Emelie

Hihi, japp! Det är faktiskt min utsikt det ;) Över vättern och allt! Haha! Tack ska du ha :)



Fy, låter ju hur bra som helst med loppisen ju :D



Haha, anar jag ännu ett Idol-fan? ;)

Missar man avsnittet blir det alltid datorn ^^



Hoppas allt är bra med dig annars!

Puss och kram

2009-09-23 @ 16:42:06
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback