Startsidan

Mathjälp?

Hej alla vänner!

Idag har jag ringt till olika trafikskolor för Eric vill bli lika duktig som sin flickvän och ta förarbevis för snöskoter. Han skulle springa dit på fikarasten och troligen anmäla sig. Spännande va!

Jag sitter och funderar på vad jag ska laga för middag. Jag har tagitr fram kyckling men jag vet inte vad jag ska göra med den. Jag ids inte gå på affären fast ändå vill jag göra nåt speciellt. Inte typ kyckling med ris och currysås, det äter vi ju titt som tätt. Någon som har förslag?

Ikväll ska jag och mamma på Aloe Vera-möte. Det slutar klockan nio så vi måste tokköra hem så vi inte missar massa Idol. Tur att det finns på internet i alla fall.


Kommentarer
Av: Jennie

jaha okej, men jag gillar vidvinkel också ;)

Av: lotta

snöskoter! wow!

2009-09-10 @ 10:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback