Startsidan

Svinnina

Hej alla vänner!

Idag känner jag mig himla vissen. Jag har ont i halsen och hostar. Det kanske är svininfluensan som spökar?

På morgonen har jag varit och hämtat lite möbler så nu ska jag bara orka torka av dem och kanske måla. Det är ju inte sant hur mycket pengar man kan tjäna bara man letar på rätt ställe.

Igår var jag, Eric, mamma och pappa på ett hemligt uppdrag och Lotta om du vill veta så kan du ringa Eric eller så. En väldigt spännande sak är det i alla fall. Ni läsare får veta senare.

Susanne var här och klippte mig igår också. Jag vet inte om det blev fint men jag tror att skidbacken är borta och det var ju det viktigaste. Jag håller ju på att spara ut håret nu så det var ingen stor förändring hon gjorde.

Nu ska jag fortsätta dricka varmvatten med honung i. Honungen har citronsmak och det är så nedrans gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback