Startsidan

Äntligen hemma!

Igår kväll kom jag hem från Tyskland. Eftersom jag inte hade tillgång till internet de senaste två dagarna har jag inte kunnat blogga.
I söndags morse åkte jag alltså från Landsberg am Lech till Bonn med tåg. När jag kom fram hämtade Tim  och hans utbytesstudent från England upp mig vid tåget och sen gick vi och åt glass. Det var sjukt varmt så jag satt i tshirt och svettades. Jag skriver himla osammanhängande nu märker jag. Sen satte vi oss i en park och solade med Tims vänner. Alla undrade naturligtvis hur Tim kunde känna någon från Sverige så han berättade sin historia. "Hon var au pair hos mina kusiner och sen när jag var där och hälsade på blev vi kära i varandra så nu hälsar hon på mig". På kvällen kom pappa med tåget så då hämtade jag honom och vi gick till hotellet. Sen gick vi ut och åt middag och klockan halv tio på kvällen när vi var färdiga började det kännas lite kyligt i sommarjackan och tshirt. Förstår ni hur skönt det var?! Jag berättar om måndagen och tisdagen lite senare. Då får ni också veta anledningen till tysklandsresan.
Våra glassar
Glass i solen i Bonn!
Jag hade kavlat upp byxorna eftersom det var så varmt.
Jag står i värmen framför Bonns universitet
De rökte shisha. Inte jag naturligtvis eftersom det är tobak i det.
Vattenpipa, shisha

Kommentarer
Av: Alicia

Härligt våriga bilder!

Av: paulina♥

vilka härliga bilder :)

2010-04-21 @ 23:07:28
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback