Startsidan

I Riga

Nu sitter jag på flygplatsen i Riga! En snäll man som sitter brevid mig gav mig lösenordet till internet så nu slipper jag ha tråkigt. Jag sitter på ett café och beställde en macka med kyckling och en varm choklad. Chokladen var underbar men mackan var hemsk. Brödet var gott för det var polarbröd men kycklingen hade broskbitar i sig och smöret eller vad det var såg ut som lipsyl. Dessutom har jag ingen aning om vad det kostade eftersom jag betalade i lettiska pengar, vad de nu hette. Jag har en bit kvar som jag får kvälvningar av men man måste ju äta. Imorse innan jag for strax innan fem fick jag bara i mig en hårdbrödmacka.

Eric jag orkar inte svara på dina sms, men jag är som sagt i Riga nu. Jag hör av mig när jag är framme i Landsberg eller så. Kanske när jag sitter nere vid Lech och äter glass. Muahaha!

Nu vet jag inte vad jag ska roa mig med, trots att jag är en "datanörd" så vet jag aldrig vad jag ska hitta på. Har inga hörlurar heller så jag kan inte se på Simon & Tomas.

Fan, kom på nu att jag knappt har några batterier på datorn, lyckat.


Kommentarer
Av: Sara

hehe ja det var ju helg :P

Av: Elin

Vad ska du göra? :) semester eller jobb eller nått annat? :)

2010-04-12 @ 10:16:50
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback