Startsidan

Jag och Eric i dokusåpa

Goddagens!
Nu har jag och Eric bakat chokladbollar och kokostoppar. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hålla sig ifrån godsaker! Vi har i alla fall tränat idag så det känns ju lite bättre när man fokuserar på det.
Vi kom på att vi skulle bli en himla bra dokusåpa. Eric tycker jag är störd i huvudet och jag tycker han är söt, bäst och bäst på allt enligt honom själv. Låter det inte spännande? Finns det något sånt tv-bolag eller vad det heter som är intresserade? Eller heter det förresten dokusåpa? Typ som Glamourama fast med jag och Eric menar jag alltså.

Kommentarer
Av: julia

hejsan hur mår du idag? =)

Kram//julia

Av: liindblaads

sv, jaa hon fanns hon e död just nu ...

hon opererade om sig för att försöka hålla ihop sitt äktenskap, men det gick inte så bra när hennes man såg henne xD



men idag e hon död

2010-04-27 @ 11:09:57
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Av: two olsson sisters

SV: haha, inte bra för något, haha. Men kul^^ stretchade du inte lillastig då?:P haha



Sofia blev ju en av 10 finalister, så det var ju final i lördags...//Emma.

2010-04-27 @ 11:24:26
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback