Startsidan

Läppförstoringsgloss som inte funkar för 2 Euro

Vilken fantastisk dag!

Jag har äntligen träffat Julia och det var så himla trevligt. Vi gick på café, åt kulglass i regnet och gick och shoppade läppglans och mascara. Imorgon hade ju jag tänkt titta på fotbollsträningen men hon övertygade mig om att jag ska träna. Jag som inte rört mig sen sist jag spelade fotboll här i Tyskland. I alla fall konditionsmässigt. Hemska tanke!

På lördag ska jag troligen fara till München med Julia och det vore fantastiskt roligt. Om hon har match far jag själv men hon säger att det går att ordna ändå. Hoppas inte någon annan i laget läser det här bara.

Imorgon ska jag publicera lite bilder, jag lovar. Jag har exempelvis köpt en tröja. Det skrev jag kanske igår förresten. Men ja, nu ska jag lägga mig och läsa


Kommentarer
Av: Adara

haha nej jag tror inte att de där glossen fungerar tyvärr. :P

Men är ju läskigt hur de verkar egentligen! Gör läpparna irriterade så att de sväller.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback