Startsidan

Till München

Jag har sovit så himla oroligt inatt. Jag drömde mardrömmar om askan och om att jag kom försent till Julia. Jag ska ju nämligen vara där halv nio nu på morgonen. Som ni märker är jag redan uppe och skuttar så jag hoppas jag inte kommer försent. Nu ska jag gå upp och äta frukost och sånt.

Jag önskar verkligen att jag kan flyga imorgon med det plan jag har tänkt. Eftersom föräldrarna åker bort idag och jag inte hinner träffa dem mer kan de inte ringa och fråga saker om flyget och så, jag tycker det känns lite jobbigt att göra det själv nämligen. Men ja, jag kan väl inte mer än att hoppas.

Idag åker jag alltså till München för att shoppa med Julia, kommer hem vid kanske sex ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback