Startsidan

Läxnina!

Idag har jag varit effektiv ska ni veta! Jag började med den ena kursen jag läser på distans och jag slutade inte förrän jag hade gjort allt arbete fram till oktober. Det känns skönt att inte ha läxor hängande över mig för det är det värsta jag vet.

Sen har jag tränat lite ryska men jag tycker min bok från bibblan är lite dålig. Men ja, det kan också vara jag som är dålig, jag är inte helt säker.

Nu ska jag börja göra i ordning för fredagsmys, vi ska ha det ikväll istället för imorgon eftersom det är bra saker på tv ikväll och inte imorgon.

Dessutom är jag på jakt efter en keyboard, har ju två pianon men de ryms tyvärr inte här. Är det någon i Umeåtrakten som säljer en billigt så hör av er!


Kommentarer
Av: C E L I N E ♥

sv; Nej precis hihi :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback