Startsidan

Nina på party

Oj, vars ska jag börja. Igår åkte jag ju till Skellefteå för att fira Sandra som fyller 20 år. Jag hade tränat på att vara uppe länge dagen innan men jag blev ändå trött vid åtta. Jag överlevde dock ända till två när de sista for hem, fantastiskt. Jag konverserade med massa spännande och mindre spännande människor och försökte få dem att sluta dricka alkohol och röka. Förhoppningsvis har jag fått några att tänka till lite. Jag förstår om folk inte bjuder mig på fester eftersom jag sprider en sådan sorgsen stämning runt mig med allt prat om cancer, illamående, beroende och så vidare. Men det är ju faktiskt sant och det är därför jag fortsätter.

Nu ska jag laga lite mat för lilleric är fortfarande sjuk. Sen ska jag sno bilder av Sandra så ni kan få se hur fin jag var igår.

Kommentarer
Av: Tessan

SV: jaa! :)

Av: C E L I N E ♥

sv; Det är Yasemin´s mammas cigaretter :P

2010-08-22 @ 20:06:41
URL: http://ceeeline.blogg.se/
Av: Kashaya

Trevligt med party.=)



Sv. Ja Wien var verkligen supermysig och Nachtmarkt var riktigt kul att besöka.

2010-08-22 @ 23:09:34
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback