Startsidan

Till alla företag!

Nu har jag varit ute på en powerwalk, fantastiskt! Jag ska hoppa in i duschen snart och sen laga mat till lilleric. Just ja! Jag gjorde saft igår som jag ska visa er. Det ser så fint ut i flaskan ska ni veta.

Idag har jag haft rätt mycket kontakt med ett företag som det har blivit krångel med. Inget fel på dom utan vad jag skulle berätta var bara att jag blir så glad när företag kan svara på frågor snabbt. Det borde alla göra. Igår mailade jag exempelvis Medborgarskolan men de har inte tagit fingrarna ur arslet och svarat än. Det gör mig irriterad. I dagens samhälle måste man raska på lite mer.

Kommentarer
Av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback