Startsidan

Göra klart-dag

Goddagens!

Idag är jag ledig så jag ska äta lunch med mamma på stan, packa inför Stockholm, hälsa på Susanne med Bettan, hämta ut ett paket på posten, har ingen aning om vad det kan vara, posta julkort och diska. Jag tror det var allt. Igår hade vi ju alltså lilla julafton här och det var väldigt trevligt. Jag fick en till höganässkål och några tallrikar av mor och far, nu har jag nog allt från Höganäs som jag vill ha! Sen fick jag tio påsar skumtomtar och tre ljusstakar av Anna. Det roliga var att hon har gjort dem själv i skolan och om man känner Anna kan man förstå hur fula de blev. Det konstiga var att de inte ens var fula, jag trodde hon hade köpt dem. Jag är fascinerad!

Av min gudsyster med familj fick jag och Eric en upplevelse. Vi har bestämt att vi är för gamla för att få julklappar men ändå kommer hon släpandes med grejer. Upplevelsen var ett ljus, några chokladkakor, varm choklad-pinnar och lite annat. Lite exklusivt sådär. Urax hjälpte till att öppna och det är så roligt att se hur han blir som en liten valp när det kommer paket.

Dessutom fick jag bestick av mormor, jag har ju fått bestick av henne sen jag var 13 år och de är så fina! Jag har redan fått alla men nu utgår min sort så då har hon köpt de få som fanns kvar.
Jag ska lägga in lite bilder senare idag så ni får se presenterna och hur vi hade det i Storuman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback