Startsidan

En dag med familjen

Snart ska jag och Eric fara med mor och far och fota på ett ställe. Jag ska fota alltså, de andra ska bara följa med. Förhoppningsvis kan jag fota något fint också och inte bara det som måste fotas. Kan inte berätta mer än så.

Sen ska vi fara och fika på ett trevligt café och sen ska jag och Eric en sväng på stan innan han börjar jobba. Det är tydligen rökskadat på Stadium så de har  75% på allt eller nåt. Jag gissar att det är sjukt mycket folk men då är det ju bara att inte gå in. Jag skulle dock behöva ett par vinterhandskar och kanske ett till par Converse. Har ju bara nio par än så länge.

Idag tänkte jag låna Erics tjocktröja, undrar om han märker något. Den är tydligen dyr så jag får nog inte ha den egentligen.

Kommentarer
Av: Victoria

Av: sofie

ha en bra dag då ! :)

2010-02-20 @ 12:10:58
URL: http://seets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback