Startsidan

Balettbilder och kändis

Hej alla vänner!

Igår var vi på balettuppvisning och idag tänkte jag visa lite bilder därifrån som jag tog. Tyvärr tror jag inte att jag gör det för de blev så himla dåliga, min kamera är så dålig när det är mörkt. När jag blir rik ska jag införskaffa en med lägre bländartal. Jag ska dock retuschera klart och se om det är någon bild som duger.

Idag har vi spelat badminton. Det gick åt helvete för min del men då blev ju i alla fall Eric glad. Efteråt åt vi lunch i Gustavsberg och då såg vi en kändis, Joachim Vogel från Go´kväll. Ni vet han den långa mörka mannen. Man ska hålla sig i förorterna alltså.

Kommentarer
Av: Veronica

SV: Tack tack ! :)

Av: Kashaya

Min kamera är inte heller bra i mörker, tråkigt. Många gånger som jag har kännt att jag vill ta bilder men det inte går för att det är för mörkt...

2010-06-14 @ 14:40:13
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: Ja, jag kanske borde testa Kan Jang tills nästa gång. Som tur är så återhämtade sig min kropp rätt bra nu även fast jag faktiskt ett tag tvivlade på att den någonsin skulle göra det haha.

2010-06-14 @ 19:13:22
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback