Startsidan

Första fyllan

Igår var jag och Eric på Skuruberget för där var det party. Alla ungarna som hade gått ut nian var där och drack sin första folköl. Jag fick träffa alla småpojkar som jag har spelat cs med och som jag är vän med på Facebook. Till och med han med radiorösten var där. Härliga tider. Tydligen ser jag inte ut som på Facebook och jag antar att det är negativt. Men vad förväntar sig folk, att man lägger ut fula bilder på sig själv?

Snart ska jag lägga upp en lista som alla föräldrar som har snorungar i den åldern ska läsa. Har jag tid kanske jag ska rita en passande bild i paint också, ja, det låter roligt. Kika in här senare då!

Kommentarer
Av: Eveline

haha det klassiska problemet att folk inte känner igen en från bilder :D men som du säger, man lägger ju ut dom bästa ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback