Startsidan

Melodikrysset och party

Tänk att det har varit så härligt väder så länge nu! Idag ska jag lösa Melodikrysset som börjar om en timme och sen ska vi förhoppningsvis fara på ICA Maxi och handla, toalettpapperet är nämligen slut. Det är tydligen jag som använder för mycket papper för Eric torkar sig knappt. Okej det kanske han gör men de har så dåligt papper som bara halkar i rumpan. Det vi har hemma, stenhårt, är mycket bättre, då går det inte lika mycket papper. Nu vet ni.

Igår var vi på party hos Erics kompis. Det var studentfest så alla var glada. Eftersom det är en spansk-chilensk familj så pratade nästan alla spanska med varandra. Mina språknördsöron lyssnade med förtjusning och försökte snappa upp alla ord. Härliga tider! Eftersom jag inte dricker alkohol så körde jag bil dit. Det är så fantastiskt att köra genom Stockholm tycker jag, fullt med hetsiga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback