Startsidan

Ont i knät

Igår spelade vi fotboll på kvällen. Massa trevliga människor var med så det var trevligt. Tyvärr fick jag ont i knät, igen, och kunde inte spela mer. Jag fick ju ont när jag tränade i tyskland i april och nu kommer det tillbaka när jag spelar fotboll. Idag gör det ont när jag går så jag ska försöka sitta stilla. Vi ska troligen träffa Carlos idag igen men annars ska jag sola. Jag är ju precis lika vit som när jag kom hit.

Vi åt middag på Kungshallen igår. Jag åt en calzone och den var himla god. Nu vet ni. Det ligger vid Hötoget om ni undrar.

Jag hoppas att piloterna inte strejkar på fredag när vi ska åka hem för det blir jobbigt. Kan alla be för att flygen ska gå som vanligt då? Eller önska om ni inte är religiösa.

Kommentarer
Av: bitterfittan

hahah true! you got me ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback