Startsidan

Plättveck och sånt

Hej alla vänner!

Igår kom vi alltså hem från skärgården och det är så skönt, jag hatar nämligen att vara där. Jag är rädd hela tiden för det finns fästingar, sniglar, gråsuggor och spindlar. Jag fick i alla fall ingen fästing för jag har kollat hela kroppen. Eller nej, jag kan ha en i rumpan eller i plättvecket, kul uttryck va, men jag kommer inte åt så bra att titta där. Känns lite äckligt att be Eric kolla. Fast Eric sa att det brukar klia där de sitter och då började det naturligtvis klia överallt.

Idag ska vi ta en härlig promenad så vi blir smala och sen ska vi duscha och göra oss fina och fara till Sickla. Man kan shoppa där om ni inte vet. Det är dåligt att det inte finns lika bra parkeringsmöjligheter i Stockholm som i Umeå, eller, i alla fall lika billigt. Det är därför vi inte åker in till stan förstår ni. Men några dagar någon gång ska vi i alla fall fara dit och kolla på Stureplan och NK och sånt viktigt.

När man har mens har man förresten sylt i plättvecket. Himla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback