Startsidan

Slut på semestern

Oj oj oj, äntligen är helgen slut! Det har varit fullt upp hela dagarna eftersom hela mammas släkt var här och firade. Jag har inte hunnit kolla mailen och inte orkat blogga men nu är jag tillbaka. Jag ska försöka redigera lite bilder så ni kan få se hur trevligt vi hade det.

Idag jobbade jag min första dag på riktigt. Jag var väldigt duktig och blev klar långt innan jag slutade. Ändå hade jag hunnit göra massa extragrejer.

Idag på lunchen höll jag på att kräkas. När jag satt och åt satt doktorer och pratade om en kvinna som hade nåt fel i framstjärten. "Det kommer vit grumlig vätska ur vaginan och hålet är litet sen sprack det upp". Sådana saker sa de. Trevligt när man äter. Jag försökte det bästa jag kunde med att fokusera på tidningen men det var inte lätt.

Nu ska jag ta en dusch för under armarna ser det ut att vara en djungel och det vill man ju inte när man är kvinna.

Kommentarer
Av: nathalie

Ja, det var väldigt roligt, hade du en bra midsommar?:)

Av: Carolin

Jag måste bara få säga att det absolut fulaste ordet för kvinnans kön är "framsjärt" haha.

2010-06-29 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback