Startsidan

Barnavdelningsshopping

Idag ska vi tyvärr inte åka skridskor för det är tydligen helt blött på isarna. Det känns i och för sig rätt skönt eftersom jag fortfarande är tät i näsan och känner mig lite vissen. Istället ska vi gå på stan och kika. Tänk om man alltid kunde vara barnvakt på det sättet, förena nytta med nöje alltså. Fast ja, vi lär väl mest hänga på barnavdelningar. Fast det är väl lika bra det, jag behöver inga nya kläder. Jag gillar faktiskt att gå på barnavdelningen med ett snyggt barn för då kan man klä på det massvis med snygga kläder. Tyvärr får man väl inte fota i affärerna så jag struntar i att ta med kameran.

Ikväll kommer Urax hit och sover. Mamma och pappa ska bort så han bad om att få vara här. Här får han ju ligga i soffan och sängen till skillnad från hos dem så det tycker han är trevligt.

Nu ska jag i alla fall käka lite frukost och duscha för snart är det dags att bege sig.

Vad tyckte ni förresten om
Bella & Tyras show? Jag störde mig på särskrivningen i bloggskvaller och att det ekade, annars var det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback