Startsidan

Hoppas dina klasskamrater läser det här Susanne!

Idag var det ju tänkt att jag skulle fota lite snygga bilder på Susanne. Tyvärr var hon inte sminkad och då är hon ett hopplöst fall, även för mig som är en fantastisk fotograf och retuscherare. Istället kom hon hit och satt och pratade med sina vänner i Thailand. Bussig kompis man har då. HEHEHE!

I övrigt har det varit en härlig dag! Jag jobbade och sen handlade jag med mor min. Vi fick provsmaka kladdkaka med mandel men det var inte så gott. Sen duschade jag och lagade mat åt min käre pojkvän. Nu ska jag sitta lite här vid datorn och sen är det tvkväll i soffan som gäller. Härliga tider!

Kommentarer
Av: bella

Jag tänkte bara säg att jag har en ny design, ifall du skulle gå in på min blogg och inte fatta att det var min eftersom den ser anorlunda ut. Titta gärna! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback