Startsidan

Kulla Gulla

Igår efter jobbet gick Eric och hämtade Kulla Gulla-filmen som kommit till biblioteket. Eftersom han jobbar i stan så behöver inte han hoppa av bussen för att gå till bibblan. När han äntligen hade hittat filmen visste han inte hur man lånar så en biblotekarie hjälpte honom. Det tyckte han var pinsamt för det är nog inte så jättevanligt att en 20årig kille lånar barnfilmer för tjejer.

Jag läste alla Kulla Gulla-böckerna när jag var liten och de var himla bra! Nu ska jag alltså se filmen också och hittils är den bra. Eller ja, bra och bra, den är trevlig. Visst vet ni att det finns filmer på biblioteken?

Kulla Gulla på film

Kommentarer
Av: Alicia

Filmer på biblioteket, ja men just det! Jag erkänner att jag hade glömt bort det. Men innerst inne där någonstans så visste jag om det.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback