Startsidan

Paket från Buzzador

Idag var jag ju och hämtade ett paket på posten. Det kommer från Buzzador och då blir man alltid glad. Nu ska jag testa den här duschkrämen i minst sju dagar och sen ska jag dela ut till vänner och bekanta. Jag kommer såklart skriva här hur tjusig min hy blev efter användandet. Om den blir ful ska jag naturligtvis skriva det också. Jag kanske till och med ska ta före- och efterbilder. Ja, så får det bli!

Vill du också bli en buzzador? Lämna en kommentar med din mailadress så skickar jag en inbjudan med mer information.

Paket från Buzzador innehållandes Dove Visible Care

Kommentarer
Av: Sofia

Det måste ju vara nåt för mig :)

2010-03-04 @ 22:16:27
Av: Ana

låter väldigt spännande.. vore kul att få veta lite mer, hur ofta man gör det? får man själv välja produkter? måste man värva folk, om ja, hur många? Är det krävande? Hur länge är man en buzzador? Väljer man själv när man ska sluta? Svara gärna, låter som något som jag skulle vilja testa :)

Av: Jilina

Är redan buzzador. Varit det några år nu, men bara fått testa en produkt hitills hehe.

2010-03-05 @ 09:38:45
URL: http://jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback