Startsidan

Videoblogg, NOT

Imorse spelade jag in en trevlig videoblogg med min telefon. Tyvärr har jag ingen sladd till datorn och inte heller något minneskort så jag kan inte he in den i datorn. För att få in den måste jag bluetootha den till någon som sen kan he in den på en dator och skicka den till mig. Eftersom Eric inte är här så går det alltså inte. Synd för er.

Idag har jag också bakat en massa. Vi hade så många ägg som går ut idag så jag gjorde kladdkaka, maränger och double chocolate chip cookies. Marängerna blev inga maränger för det gick käpprätt åt helvete. Hoppas det går att äta ändå. Kladdkakan tänkte jag dela i små bitar och frysa in så man kan ta fram ur frysen när det kommer främmande eller så.

Kommentarer
Av: Sofia

Nu börjar det likna nåt. Du vill alltså ha en sådan frys som jag ;)

Vuxenpoäng till dig!

2010-03-04 @ 22:18:25
Av: Anonym

Typ när jag kommer :D haha gissa vem?

2010-03-05 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback