Startsidan

Lämna blod!

Idag tänker jag och Susanne lämna blod, hoppas bara hon inte har glömt det. Jag hade tänkt träna nu på morgonen men det får man ju inte när man ska lämna blod så därför ska jag ta en härlig promenad istället.

Igår bakade jag och Eric sånna chokladgömmor som finns på ICA Maxi. Vi använde bakpulver istället för jäst så de blev tunga och hårda istället för lätta och fluffiga. Chokladkrämen som vi improviserade ihop blev dock riktigt bra. Jag ska fota bullarna sen och visa er! Sen ska jag också tipsa om en fantastiskt bra bok!

Kommentarer
Av: Bettan

asså, jag har väl ingen aning :P nä men fonten vi använde fanns inte så blev en skitful stil istället (typ tahoma i stl 50, så jag bytte den mot en liknande och hoppas det inte blir tvärtom och skitfult i typ den webbläsare du har) och så står rubrikerna i side-grejjen med jättestor stil så det ser skumt ut

Av: Susanne

det är väl efter man inte får träna, innan är det väl inga problem?

2010-11-12 @ 18:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback