Startsidan

Om Idol och ut med Olle

Jag älskar ju Idol men sen både Alice och Daniel åkte ut har jag inte känt någon större entusiasm. Idag ska jag dock skriva ett inlägg om Idol.

Äntligen har Jay börjat imponera. Jag har inte riktigt gillat honom innan, han känns så tråkig. När han sjunger oväntade låtar är han dock sjukt bra och det borde han fortsätta med!

Minnah blir bättre och bättre för varje gång och nu har jag bestämt mig, jag vill se henne och Jay i finalen.

Linnea var en rätt stor favorit förut men nu börjar jag ledsna på henne, tråkigt.

Andreas är alltid bra och underhållande men han borde sjunga låtar där man kan höra hur duktig han är på att sjunga.

Olle. I början gillade jag honom inte alls, kunde inte alls förstå vad alla tjatade om. Sen hörde jag hans unika röst och började gilla honom lite. Nu har jag ledsnat, han ska sitta med sin gitarr och spela på små scener, där är han som bäst. Olle ska åka ut idag, det är inte mer än rätt tycker jag. Jag tycker mig höra att han sjunger lite falskt ibland och han håller inte längre, de andra är för bra. Dessutom slaktade han Your Song, det är en av de bästa låtarna som finns och han lyckades inte ens med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback