Startsidan

Tapetsering

Goddagens! Idag ställde jag klockan åtta för att hinna iväg till mamma och pappa i tid. Jag stängde av alarmet och råkade somna om. Nu är jag i alla fall vaken och har ätit frukost och klätt på mig så nu ska vi fara. Mor min ska tapetsera om i sovrummet så då ska jag hjälpa till. Eric får inte hjälpa till för han är inte så noggrann så han får leka med pappa istället. Pappa är så glad över att han får lära någon, som bryr sig, att byta däck, pilla i motorer och så vidare. Gäsp gäsp, jag är tjej.

Kommentarer
Av: MK*

sv: Jag är riktigt nöjd med det mesta jag har köpt så det är ju helt klart värt pengarna.

Av: Plutten

Jag håller med...gäsp gäsp för bilar och motorer!:D Men tapetsera däremot, det är skoj:)

2010-11-06 @ 13:19:33
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Av: Bloggarmaja

haha, har gjort samma sak med väckarklockan (mobilen) flera gånger :P

2010-11-09 @ 14:55:32
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback