Startsidan

Träna med Anna Anka

Idag har jag varit duktig. Jag skrev en lista på allt jag skulle göra idag imorse klockan sju när jag steg upp. Allt har jag bockat av och dessutom har jag hämtat en bok på bibblan och städat ur ganska mycket i gamla lägenheten. Imorgon om jag är ledig ska Bettan komma hit och så ska jag fota henne så hon får en fin bild till bloggen. Jag kanske ska starta ett eget företag där jag fotar bilder till bloggar.

Nu ska jag nog mysa i soffan med Eric och lite fika och sen klockan åtta ska jag se på I Form Med Anna Anka och träna likadant som de i programmet. Bra idé av mig! Sen ska jag duscha, läsa och sova. Härliga tider!

Kommentarer
Av: aye

Hellu sötis:)

Allt bra med dig idag?

Händer idag då?

Ha en underbar dag<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback