Startsidan

Hoppa på Eric kanske

Godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kör!

Den sången brukade alltid pappa sjunga på morgonen när jag bodde hemma, jag vet inte direkt om jag saknar det. Nu ligger lilleric och sover, som vanligt, så jag kanske ska klämma i med lite sång, vad tycker ni?

Idag ska jag jobba i Örnsköldsvik och det ska bli roligt. När jag jobbar i städer är det ett trevligt jobb tycker jag för då har man något att göra hela tiden. Susanne studerar ju där också så henne ska jag umgås med.

Nu ska jag äta frukost och göra mig tjusig för om en timme eller så ska jag fara. Sen ikväll är det ju Idol UTAN ALICE! Jag blir så ledsen, varför kunde inte Geir eller Linda bestämma sig för att hoppa av istället?

Kommentarer
Av: XOXO, LANAH

Hoppas du får en mysig fredag :)

Av: natali

sv: haha ja vet men de är soft!

2010-10-22 @ 16:36:57
URL: http://natalifray.blogg.se/
Av: Sandra

:) hehe ja idag var det kul.

2010-10-22 @ 17:47:23
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback