Startsidan

Ingen tupp här inte

Idag var jag himla trött när klockan ringde klockan sju. Jag trodde det fortfarande var kväll och att jag inte hade hunnit somna än. Jobbigt. Nu har jag i alla fall duschat och ätit frukost och om en halvtimme eller så ska jag bege mig till Vindeln.När jag har jobbat klart på det här jobbet om två veckor ska jag berätta vad jag gör. Jag vill nämligen inte stöta på någon efterhängsen bloggläsare. Hehe. He.

Nåja, nu ska jag hoppa lite på Eric för hans alarm har ringt flera gånger. Adjö!

Kommentarer
Av: Bettan

asså jag skulle vilja ha den som du tog med fotspåren i sanden och bina ben i bakgrunden, men den är ju stående och det gick inge bra när jag skulle försöka fadea ut till vitt med paints sprayverktyg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback