Startsidan

Om politik

Jag tänker inte skriva om politik här i min rosa blogg för jag blir bara så irriterad när folk är bättre än jag på att argumentera. Däremot ska jag skriva att jag stör mig fruktansvärt mycket på alla skyltar som sitter uppe längs vägarna. Tänk om partierna kunde använda pengarna till viktiga saker istället, exempelvis fler lärare i skolorna, gratis tandvård för personer som inte brukar tobak och fler resurser på sjukhusen. Jag tror att folk skulle hitta information om partierna ändå. Politikerna är ju med i olika debattprogram hela tiden, de har hemsidor och folk pratar om det. All politisk reklam borde förbjudas, det är mitt förslag!

Kommentarer
Av: Frida

håller med dig!

Av: Michaila

Lite jobbigt med den där politiken nu ja!



Sv. Ja det är klart, man kan ju aldrig kunna det för bra eller hur man ska säga:P

2010-09-14 @ 16:28:02
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback