Startsidan

Men ja, vem bryr sig

Men sådärja, nu har jag skämt ut mig inför alla som bor på den här gatan. Jag skulle gå och flytta bilen och i hissen på väg ner klämde jag en finne. När jag vände mig om och skulle gå ur hissen såg jag två flinande kvinnor.

Vid gatan såg jag att den bästa, närmaste, platsen var ledig. Hurra, tänkte jag. Sen skulle jag fickparkera in bilen där. Det gick käpprätt åt helvete. Inte alls faktiskt. Jag försökte två gånger och sen tog jag en annan plats.

Nu ska jag se på Ernst och äta en platt sockerkaka som jag bakade idag. Jag har tränat med hantlar så jag orkade inte vispa så länge.

Kommentarer
Av: e

detaljerna syns för bra i spegeln, gå inte nära!

2011-08-11 @ 23:53:26
Av: lotta

men gumman! tur att lotta snart kommer hem och styr upp saker och ting!

2011-08-12 @ 09:34:47
Av: Erika

haha lät som en skön dag önskar att jag hade fått sett de på film:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback